مراحل ثبت برند تولید صندل و دمپایی

ثبت برند تولید صندل و دمپایی چیست؟

امروزه بسیاری از متقاضیان انجام کار تولیدی، جهت ثبت برند تولید صندل و دمپایی اقدام می‌کنند. یکی از بهترین صنایعی که می‌توانید در آن به درآمد بالایی برسید، تولید انواع کفش، صندل و دمپایی و به صورت کلی پاپوش‌ها هستند. زیرا مهم‌ترین قسمت پوشاک هر انسان که نمی‌تواند از آن استفاده نکند، همان کفش، صندل یا دمپایی است. حتی بسیاری از ما در داخل خانه هم از دمپایی‌ها و صندل‌های طبی مخصوص استفاده می‌کنیم.

منظور از ثبت برند تولید صندل و دمپایی چیست؟

ثبت برند تولید صندل و دمپایی به پیشرفت هر چه بهتر آن کمک می‌کند. به همین دلیل در این مقاله از سایت ثبت خوارزمی می‌خواهیم به نحوه ثبت برند‌های تولید دمپایی و صندل بپردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر فرم مشاوره رایگان سایت را پر کنید تا کارشناسان با شما تماس گیرند.

فرم درخواست مشاوره رایگان

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

مزایای ثبت برند تولید صندل و دمپایی و مزایای آن

ثبت برند تولید صندل و دمپایی چیست؟ثبت برند تولید صندل و دمپایی بدین معنی است که شما محصولات و کالا‌های خود را تحت یک نام تجاری واحد به بازار عرضه می‌کنید. این گونه مشتریان می‌توانند محصولات تولید شده توسط شما را از سایر محصولات دیگر تفکیک کنند.

با ثبت برند، دیگر هیچ شرکت دیگری نمی‌تواند محصولات مشابه برند شما را تولید کرده و یا از نام شرکت شما سوء استفاده کند. درنتیجه شما کاملاً تحت حمایت قانونی قرار خواهید گرفت. ثبت کردن برند تولیدی به افزایش اعتبار، فروش و درآمد شما کمک ویژه‌ای خواهد کرد. برای ثبت نام تجاری شرکت خود باید ابتدا به سامانه اداره مالکیت معنوی مراجعه کرده و امور اداری اولیه را به صورت آنلاین انجام دهید. سپس جهت تشکیل پرونده و انجام امور نهایی می‌بایست به یکی از شعب ادارات مالکیت معنوی مراجعه نمایید.

مدارک لازم برای ثبت نام تجاری تولید صندل و دمپایی

مدارک لازم برای ثبت نام تجاری تولید صندل و دمپاییمدارک لازم برای ثبت برند تولید صندل و دمپایی برای اشخاص حقیقی و حقوقی با هم متفاوت‌اند.

ارائه این مدارک هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری به اداره مالکیت معنوی الزامی است. در واقع بدون این مدارک نمی‌توانید هیچ برندی را به ثبت برسانید. مدارک لازم برای ثبت برند تولیدی اشخاص حقیقی و حقوقی به صورت زیر هستند:

اشخاص حقیقی

  • تصویر شناسنامه و کارت ملی شخص حقیقی
  • ارائه کارت بازرگانی در صورت لاتین بودن نام برند پیشنهادی
  • ارائه مجوز فعالیت تأیید شده توسط دفتر اسناد رسمی
  • ارائه اطلاعات کامل شخص حقیقی از قبیل محل تولد، تاریخ تولد، آدرس، کد پستی، شماره تلفن همراه و ثابت و…

اشخاص حقوقی

  • تصویر شناسنامه و کارت ملی تمامی اعضا، سهامداران و شرکای شرکت که در شرکت حق امضا دارند.
  • مجوز فعالیت شخصیت حقوقی
  • کپی آگهی روزنامه تأسیس شرکت
  • کپی آگهی روزنامه آخرین تغییرات شرکت (در صورت داشتن تغییرات)
  • ارائه کارت بازرگانی در صورت لاتین بودن نام برند پیشنهادی
  • ارائه اطلاعات کامل افرادی که در شرکت حق امضا دارند. همانند محل تولد، تاریخ تولد، شماره تلفن‌های ثابت و همراه، آدرس الکترونیکی (ایمیل)، کد پستی، آدرس محل سکونت و…

نحوه ثبت کردن برند تولید صندل و دمپایی

نحوه ثبت کردن برند تولید صندل و دمپاییبرای ثبت برند تولید صندل و دمپایی ابتدا باید با فرایند این کار آشنا باشید. زیرا ثبت هر نوع برندی نیاز دارد تا مراحل مربوط به آن به دقت طی شوند. در این بخش می‌خواهیم فرایند ثبت برند‌های تولیدی را به صورت کامل توضیح دهیم.

انتخاب نام مناسب برای ثبت برند

انتخاب نام برای ثبت برند اولین و مهم‌ترین مرحله جهت ثبت کردن نام تجاری می‌باشد. نامی که برای ثبت انتخاب می‌کنید باید کاملاً جدید بوده و شرایط ثبت را داشته باشد. درنتیجه نام‌های تکراری و نام‌هایی که شرایط ثبت را ندارند، نمی‌توانند تأییدیه‌های لازم را دریافت کنند. ابتدا سعی کنید یک نام مناسب برای برند خود انتخاب کنید.

استعلام نام برند قبل از ثبت آن

دومین کاری که باید انجام دهید استعلام برند مالکیت معنوی است. در مقاله معرفی شده در مورد روش‌های مختلف استعلام نام برند توضیح دادیم. جهت اطمینان از تازه بودن و غیر تکراری بودن نامی که برای برند انتخاب کرده‌اید، ابتدا باید استعلام‌های لازم را بگیرید. از طریق این استعلام‌ها می‌توانید بفهمید که نام مورد نظر شما قبلاً توسط فردی ثبت شده است یا خیر.

آماده‌سازی مدارک مورد نیاز

در مرحله بعدی از فرایند ثبت برند لازم است مدارک لازم برای ثبت نام تجاری مورد نظر را آماده کنید. دقت کنید اطلاعات مربوط به تمامی فرم‌های درخواست ثبت برند باید با توجه به اطلاعات داخل این مدارک تکمیل شوند. در غیر این صورت امکان رد شدن درخواست شما وجود دارد. بنابراین سعی کنید مدارک لازم را به صورت تمام و کمال تهیه کنید.

ثبت اظهارنامه در سامانه اداره مالکیت معنوی

ابتدا به سامانه https://iripo. ssaa.ir/ مراجعه کرده و رد صوتی که قبلاً ثبت نام نکرده‌اید، گزینه ثبت نام متقاضی را بزنید. جهت تأیید حساب کاربری شما، سامانه یک برگه در اختیار شما قرار می‌دهد. آن برگه را به‌یی از دفاتر ثبت رسمی ارائه دهید تا بتوانید گواهی امضا جهت تأیید حساب کاربری را دریافت کنید. سپس با بارگذاری اطلاعات آن می‌توانید نام کاربری و رمز عبور حساب خود را اخذ کنید.

بعد از وارد شدن به حسابتان، گزینه اخذ اظهارنامه برند را انتخاب کنید. در این جا اطلاعاتی که از شما خواسته شده است را با توجه به مدارکی که در اختیار دارید، تکمیل نمایید. همچنین باید برخی از مدارک خود را نظیر شناسنامه، کارت ملی، جواز تأسیس، نمونه برند و… در سایت بارگذاری کنید.

پرداخت هزینه مربوط به اظهارنامه ثبت برند

بعد از آن که اظهارنامه خود را تکمیل کردید، باید هزینه‌های مربوط به آن را بپردازید. این هزینه به صورت تراکنش آنلاین پرداخت خواهد شد. بعد از پرداخت هزینه باید منتظر بمانید تا درخواست شما توسط کارشناسان بررسی و تأیید شود. این مدت زمان ممکن است یک هفته الی یک ماه طول بکشد.

چاپ آگهی تقاضای ثبت نوبت اول

بعد از تأیید درخواست شما و پرداخت هزینه‌های مربوط به ثبت اظهارنامه و ثبت آگهی، نوبت به درج آگهی می‌رسد. آگهی در روزنامه رسمی برای نوبت اول چاپ می‌شود. چاپ آگهی نوبت اول برای آن است که هر فردی که به ثبت برند اعتراض داشت بتواند اعتراض خود را ثبت نماید.

مراجعه حضوری به اداره مالکیت معنوی و تشکیل پرونده

اگر با آگهی نوبت اول اعتراضی به ثبت برند شما صورت نگیرد باید با در دست داشتن مدارک خود به اداره مالکیت معنوی مراجعه کنید. مورد تأیید واقع شدن درخواست شما‌زا طریق پیامک به اطلاع شما خواهد رسید. با استفاده از مدارک خود باید در اداره به صورت فیزیکی پرونده تشکیل دهید.

پرداخت حق الثبت برند

یکی از هزینه‌هایی که باید برای ثبت برند تولید صندل و دمپایی پرداخت کنید، حق الثبت برند است. این هزینه با توجه به نوع شخص و طبقه کالای وی متفاوت می‌باشد.

درج آگهی برای نوبت دوم و ثبت نهایی برند

بعد از پرداخت حق الثبت می‌توانید جهت درج آگهی روزنامه رسمی برای نوبت دوم اقدام کنید. با درج این آگهی، برند مورد نظر شما ثبت نهایی شده و برند به شما تعلق می‌گیرد.

هزینه ثبت برند برای تولید چقدر است؟

هزینه ثبت برند برای تولید چقدر است؟بسیاری از متقاضیان در مورد هزینه ثبت برند تولید صندل و دمپایی سؤال دارند. هزینه‌های ثبت برند شامل هزینه ثبت اظهارنامه ثبت برند، حق الثبت، هزینه درج آگهی نوبت اول و نوبت دوم می‌شوند. بنابراین باید برای تمامی موارد گفته شده هزینه جداگانه‌ای را پرداخت نمایید. این هزینه به نوع شخص متقاضی، نوع برند، طبق کالا و… دارد. بنابراین نمی‌توان هزینه ثابت و مشخصی را برای آن در نظر گرفت.

جهت کسب اطلاعات دقیق در مورد هزینه ثبت برند در سال ۱۴۰۳ می‌توانید با کارشناسان ثبت خوارزمی تماس بگیرید. کارشناسان مؤسسه می‌توانید آخرین قیمت‌های ثبت برند را در اختیار شما قرار دهند.

جمع‌بندی

در این مقاله از سایت ثبت خوارزمی به معرفی کامل نحوه ثبت برند تولید صندل و دمپایی، مدارک و هزینه‌های آن پرداختیم. همچنین فرایند ثبت برند‌های تولیدی را به صورت کامل شرح دادیم. با ثبت برند می‌توانید از مزایای قانونی برند خود نهایت استفاده را برده و کسب و کار خود را توسعه دهید. جهت ثبت انواع برند تنها کافیست فرم مشاوره رایگان سایت را تکمیل کنید.

در حال ارسال
نظرات کاربر
0 (0 رای)
نوشته‌های پیشین نوشته‌های پیشین
پست جدیدتر پست جدیدتر

پیام بگذارید

مشاوره رایگان