ثبت انواع شرکت

مراحل ثبت شرکت

مشاوره ثبت شرکت،باپرکردن فرم زیرشما مشمول مشاوره تخصصی و رایگان درزمینه ثبت شرکت خواهید شد.

شماره تماس فوری

ثبت انواع شرکت

مشاوره رایگان :

021-45197777

فرم درخواست مشاوره رایگان

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

جدول روش ثبت انواع شرکت

ثبت انواع شرکت

در جدول زیر شما می توانید توضیحات لازم در مورد هر گونه کسب وکار ومراحل ثبت انواع شرکت را ملاحضه بفرمایید

[table id=2 /]

 آشنایی با روش ثبت شرکت

دیگر برای ثبت شرکت مثل گذشته نیازی به رفت و آمد های اداری خسته کننده و مراجعه به اداره و سازمان ها نیست ،تمامی فرآیند ثبت شرکت به صورت ثبت نام انجام می گیرید یعنی کافیست پس از پیدا کردن کسب و کار خود و کسب اطلاعات کافی در آن حوزه درخواست خود را ثبت کنید و از مشاورین ما کسب اطلاعات کنید.

مدارک هویتی اعضا، اسامی درخواستی و حیطه فعالیت کسب وکار در شرف تاسیس در وهله اول توسط کارشناسان از صحت و اعتبار مورد بررسی قرار میگیرد تا در اسرع وقت نسبت به بارگذاری آن در سامانهمرجع توسط کارشناسان ثبتی اقدام شود.

مراحل ثبت شرکت

در جدول بالا میتوانید باانواع کسب و کارهاومراحل ثبت آنها آشنا شوید و همینطور درخواست مشاوره فوری و رایگان را برای ما ارسال کنید تا در کوتاهترین زمان ممکن به تمامی سئوال های شما پاسخ دهیم.

1-ثبت شرکت خدماتی چیست؟

شرکتهای خدماتی ،متشکل از شرکتهای است که برای انجام امور منازل و فعالیتهای مختلف نیز خدمات رسانی میکنند.لازم به ذکر است برای ثبت این شرکت نیاز به داشتن سرمایه زیاد و تحصیلات عالی و خاص ندارد.

ادامه….

2-شرکت سهامی خاص چیست؟

شرکت سهامی خاص شرکتی است که سرمایه آن به سهام تقسیم می شود و مسئولیت هر یک از شرکا به میزان مبلغ اسمی سهام است.این نوع شرکت در زمره شرکت های تجاری قرار می گیرد.

حداقل سرمایه برای تاسیس این شرکت یک میلیون ریال است که توسط موسسین تامین می شود.

انتقال سرمایه در این نوع شرکت منوط به موافقت سایر شرکا است.این نوع شرکت متشکل از حداقل سه نفر هیئت مدیره ( که سهامدار نیز می باشند) و دو نفر بازرس است.

ادامه…..

3-شرکت دانش بنیان چیست؟

به موجب آیین نامه تشخیص شرکت ها و موسسات دانش بنیان ،موسسات خصوصی یا تعاونی هستند،که به منظور افزایش علم وثروت ،توسعه اقتصادی بر پایه دانش و تحقیق اهداف علمی و اقتصادی در راستای گسترش اختراع و نوآوری و در نهایت تجاری سازی نتایج تحقیق و توسعه در حوزه فناوری های برتر و با ارزش افزوده فراوان تشکیل می شود.

ادامه…..

4-شرکت پیمانکاری چیست؟

شرکتهای پیمانکاری عبارتند از شرکتهایی که در آن پیمانکاران چه به صورت حقیقی و چه به صورت حقوقی فعالیت میکنند.در واقع پیمانکاران با بستن پیمان مسئولیت کاری را بر عهده میگیرند که این مسئولیت ها متفاوت است.

ادامه….

5-شرکت بازرگانی چیست؟

شرکت بازرگانی شرکتی است که فعالیت آن در زمینه خریدو فروش،صادرات،واردات است.که بهتر است به صورت سهامی خاص ثبت شود،همچنین بعد از ثبت شرکت بازرگانی باید نسبت به اخذ کارت بازرگانی اقدام کنید.

ادامه….

6-شرکت کامپیوتری چیست؟

شرکت کامپیوتری به شرکت هایی که موضوع فعالیت آنها در زمینه نرم افزار و سخت افزار باشد گویند.

برای ثبت این شرکت ابتدا باید موضوع فعالیت را مشخص کنید تا بتوانید مجوز لازم را از نظام صنفی رایانه ای دریافت کنید.

ادامه….

7-شرکت مواد غذایی چیست؟

ثبت شرکت مواد غذایی یا شرکتی که مربوط به مواد غذایی میباشد یکی از پرمتقاضی ترین ثبت شرکت مواد غذاییدرخواست در کشور ما را دارد.برای ثبت این شرکت باید جواز مورد نیاز را از سازمان های مربوطه اخذ کنید.

8-شرکت مهندسی چیست؟

ثبت شرکت مهندسی نیاز به داشتن مدرک تحصیلی ندارد مگر اینکه بخواهید در نام شرکت از کلمه مهندسی استفاده کنید که در این صورت باید یکی از اعضای شرکت مدرک مطابق با موضوع شرکت داشته باشد.

9- شرکت های چند منظوره؟

شرکت های چند منظوره بدیل اخذ مجوز از مراجع ذی صلاح نسبت به شرکت های دیگر دارای شرایط سختی میباشد.همچنین شرکتهایی که  بخواهند در زمینه های مختلف اعم از امور صادرات و واردات ،بازرگانی،تامین و تولید کالا فعالیت داشته باشند باید شرکت چند منظوره به ثبت برسانند.

10- شرکت های زیارتی

شرکت های زیارتی شرکت هایی هستند که برای تنظیم و تسهیل شرایط سفر به اماکن مقدسه داخل و خارج ایران را فراهم میکنند.ثبت شرکت زیارتی در ایران از اهمیت فراوانی برخوردار است چرا که در فرهنگ ما ایرانی ها رفتن به اماکن مقدسه و زیارت معصومین نماد و نیاز مذهبی بوده است.

11-شرکت های فرهنگی و هنری

ثبت شرکت فرهنگی و هنری به منظور انجام فعالیتهای هنری صورت میگیرد.که مجوز آن توسط وزارت فرهنگ و ارشاد صادر میشود.

های سرمایه گذاری

شرکت های سرمایه گذاری شرکت های هستند که هدف تاسیس آن سرمایه گذاری در شرکت ها با حضورافراد متخصص می باشد.شرکت هایی سرمایه گذاری به دنبال کسب سود از نوسانات قیمتی سهام بازارهستند و قاعدتا باید در سهام پذیرفته شوند و در بورس سرمایه گذاری کنند.

13-شرکت های آرایشی و بهداشتی

مراحل ثبت شرکت

مرحله‌ی اول: پیدا کردن شریک خوب

اولین قدم برای ثبت شرکت پیدا کردن شریک مناسب است. زیرا حداقل تعداد شرکا برای ثبت شرکت‌ با مسئولیت محدود ۲ نفر و شرکت‌ سهامی خاص و عام ۳ نفر است. از آنجایی که مسئولیت و حق رأی سهامداران با توجه به سرمایه‌ی اولیه‌شان تعیین می‌شود پس بهتر است فردی را انتخاب کنید که به او اعتماد کامل دارید و هدفتان از راه‌اندازی کسب‌و‌کار یکسان باشد.

مرحله‌ی دوم: ثبت نام در سامانه‌ی ثبت شرکت

برای ثبت‌نام اینترنتی به سایت اداره کل ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری مراجعه کنید. بعد از انتخاب پذیرش تأسیس باید فرم آن را با دقت کامل پر کنید. در مرحله‌ی اول که عنوان آن «اطلاعات متقاضی» است، باید مشخصات خودتان را وارد کنید و سپس وارد گام بعدی شوید.

مقالات پایین ،پیشنهاد خوانندگان این مقاله برای مطالعه است.

ثبت شرکت دارویی|هرآنچه که باید درباره ثبت شرکت دارویی دانست

ثبت شرکت دارویی یکی از مسائل چالش برانگیز بوده و به کسب مجوز‌ها و داشتن شرایط خاصی نیاز دارد. به همین دلیل برخی از متقاضیان جهت ثبت این نوع شرکت با چالش‌های متعددی مواجه می‌شوند. شرکت‌های دارویی مستقیماً با سلامت و بهداشت جامعه در ارتباط هستند. به همین دلیل حساسیت در مورد ثبت و نحوه […]

سامانه ثبت طرح صنعتی چیست|فرایند ثبت طرح صنعتی چگونه است؟

افرادی که قصد ثبت کردن طرح صنعتی خود را دارند، باید به سامانه ثبت طرح صنعتی مراجعه نمایند. طرح‌های صنعتی می‌توانند انقلاب بزرگی در اقتصاد یک کشور به وجود بیاورند. البته اگر طرح صنعتی واقعاً مفید، کارآمد و سودده باشد. اما تمامی طرح‌های صنعتی این ویژگی را ندارند. به همین دلیل هر طرح صنعتی را […]

سامانه دریافت کد اقتصادی|راهنمای دریافت کد اقتصادی

سامانه دریافت کد اقتصادی سامانه‌ای است که به مودیان این امکان را می‌دهد تا شماره اقتصادی خود را اخذ کنند. شماره اقتصادی توسط سازمان امور مالیاتی کشور به مودیان ارائه می‌شود. اما بسیاری از مودیان هنوز با نحوه دریافت این کد و استفاده از سامانه اخذ کد اقتصادی آشنایی ندارند. در گذشته اشخاص برای دریافت […]

در حال ارسال
نظرات کاربر
5 (2 آرا)
نوشته‌های پیشین نوشته‌های پیشین
پست جدیدتر پست جدیدتر

پیام بگذارید

مشاوره رایگان