ویژگی های بهترین شرکت حمل و نقل بین المللی ایران

ویژگی بهترین شرکت حمل و نقل بین المللی

امروزه شرکت های زیادی در زمینه حمل و نقل بین المللی به ارائه خدمات به متقاضیان می پردازند. اما انتخاب بهترین شرکت حمل و نقل بین المللی همواره چالش بزرگی برای متقاضیان است. چرا که اعتماد به هر شرکتی برای انجام خدمات حمل و نقل کاری عاقلانه نیست. از این رو متقاضیان ترجیح می دهند ابتدا بهترین شرکت حمل و نقل را بشناسند، سپس امور خود را به آنان واگذار کنند.

در این مطلب از ثبت خوارزمی قصد داریم شما را با مشخصات و ویژگی های بهترین شرکت حمل و نقل بین المللی ایران آشنا کنیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر، فرم مشاوره سایت را پر کنید. کارشناسان خبره در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.

فرم درخواست مشاوره رایگان

  • این قسمت برای اهداف اعتبارسنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند.

پاسخگویی سریع به مشتریان

شرکت حمل و نقل بین المللی ایرانیکی از ویژگی های بهترین شرکت حمل و نقل بین المللی، پاسخگویی سریع و به موقع به مشتریان است. مشتریان این شرکت ها هموما تاجرانی هستند که زمان برای آنها مانند طلاست. یعنی چند روز تاخیر در تحویل بار می تواند موجب ایجاد ضررهای مالی فراوانی برای آنان شود. درنتیجه برای این افراد بسیار مهم است که بدانند بار آن ها در هر لحظه کجا بوده و کی به دست آن ها می رسد.

بنابراین دادن اطلاعات به مشتری در مورد بار و مدت زمان رسیدن آن به مقصد بسیار مهم است. بهترین شرکت ها همواره اپراتورهای در دسترس داشته و آماده پاسخگویی به تمامی سوالات مشتریان خود هستند.

رازداری و حفاظت از اطلاعات مشتریان

محافظت از اطلاعات مشتریان و رازداری از مهم ترین ویژگی های بهترین شرکت حمل و نقل بین المللی است. بسیاری از تجار هیچ علاقه ای ندارند که سایر افراد در مورد نوع کالا، محموله، روش انتقال آن، قیمت آن و … بدانند. چرا که این اطلاعات کاملا خصوصی و محرمانه هستند.

یکی از مهم ترین وظایف شرکت حمل و نقل ای است که تمامی اطلاعات خصوصی و محرمانه مشتری را حفظ کرده و از دسترسی افراد متفرقه به این اطلاعات جلوگیری کند. بنابراین بسیار مهم است که این اطلاعات توسط شرکت حمل و نقل به خوبی حفظ شوند.

تیم مشاوره مناسب و حرفه ای

بهترین شرکت حمل و نقل بین المللی همواره باید دارای یک تیم مشاوره حرفه ای و تخصصی باشد. بیشتر افرادی که قصد واردات و صادرات کالا دارند، ممکن است در مورد شرایط آن، بهترین روش حمل و نقل، هزینه ها، مجوزها و … آن ندانند. عدم آگاهی کافی افراد در این شرایط می تواند منجر به ایجاد سوء تفاهم های مختلف در حین کار شود. تیم مشاوره شرکت می تواند در مورد چالش ها، لجستیک کالا، هزینه های حمل و نقل و … اطلاعات مفیدی در اختیار مشتریان بگذارد. در واقع این مشاوره ها به کلی می توانند مسیر کار را تغییر دهند.

تیم اجرایی متخصص و کاربلد

مگر می شود تاثیر تیم اجرایی را در عملکرد بهترین شرکت حمل و نقل بین المللی نادیده گرفت؟ کادر اجرایی، افرادی هستند که امور اجرایی مربوط به حمل و نقل را انجام می دهند. حال این تیم اجرایی می تواند مربوط به بخش تخلیه بار، ترخیص بار و یا حتی راننده ها باشد. بنابراین کار تک تک افرادی که در بخش های مختلف مشغول به کار هستند، مهم است. تیم اجرایی باید متخصص، مجرب، منظم و مسئولیت پذیر باشند. در غیر این صورت عملکرد کلی شرکت زیر سوال رفته و شرکت نمی تواند هیچ کدام از امور حمل و نقل را به خوبی انجام دهد.

سیستم مدیریتی قوی

شرکت حمل و نقل بین المللی ایرانبهترین شرکت حمل و نقل بین المللی از سیستم مدیریتی بسیار قوی برخوردار است. سیستم مدیریتی مانند مغز متفکر شرکت عمل می کند. تمامی تیم های مشاوره ای و اجرایی زیر نظر این سیستم مشغول به کار هستند.

تیم اجرایی شرکت هر چقدر هم که قوی و متخصص باشد، بدون مدیریت منظم نمی تواند کارآمد عمل کند. سیستم مدیریتی است که تمامی برنامه ها را تنظیم کرده و نحوه انجام و چگونگی انجام امور را تعیین می کند. سیستم مدیریتی باید بتواند بر تمامی بخش های شرکت تسلط داشته و پاسخگوی مشتریان در موارد حساس و مورد نیاز باشد.

انجام حمل و نقل با روش های مختلف

بهترین شرکت حمل و نقل بین المللی باید بتواند تنوع خود را در ارائه خدمات حفظ کند. در دنیای حمل و نقل از روش های زمینی، هوایی و آبی برای انتقال بار بهره می برند. در روش های زمینی ممکن است از قطار و انواع ماشین های سنگین نیز استفاده کنند. بنابراین هیچ محدودیتی در این خصوص وجود نخواهد داشت.

بسیار مهم است که شرکت حمل و نقل بین المللی بتواند از روش های مختلفی برای انتقال بار استفاده کند. چرا که برای هر محموله ای، روشی خاص برای حمل و نقل پیشنهاد می شود. شرکت باید توانمندی لازم در خصوص ارائه روش های مختلف حمل بار را داشته باشد.

شفافیت در کار و واضح بودن روند آن

بهترین شرکت حمل و نقل بین المللی همواره در تمامی امور خود شفافیت کامل دارد. برای تاجران بسیار مهم است که بر مراحل حمل و نقل بین المللی تسلط داشته و از تمامی زیر و بم های آن مطلع باشند. در نتیجه شرکت بین المللی باید تاجران را در جریان تمامی مراحل نقل و انتقال همچون شیوه انتقال، هزینه ها، ترخیص از گمرک و … بگذارند. با شفاف بودن تمامی مراحل، تاجران با خیال آسوده تری می توانند محموله های خود را در اختیار شرکت بین المللی قرار دهند. مشخص بودن تمامی هزینه های کار تا انتهای پروژه حمل و نقل بسیار مهم است.

تضمین سلامت و ایمنی کالا

بهترین شرکت حمل و نقل بین المللی همواره سلامت و ایمنی محموله را تا رسیدن به مقصد و تحویل آن تضمین می کند. این شرکت ها محموله ها را به خوبی بسته بندی کرده و از ایمن ترین تجهیزات حمل و نقل بهره می برند. تاجران هزینه زیادی را بابت خرید محموله های مختلف پرداخت می کنند. درنتیجه برای این افراد بسیار مهم است که محموله آن ها صحیح و سالم به مقصد برسد.

شرکت حمل و نقل باید بتواند تضمین های لازم را در اختیار مشتریان قرار دهد. این موضوع برای محموله های گران قیمت اهمیت بیشتری پیدا می کند. چرا که تضمین امنیت این محموله ها بسیار مهم است.

ارائه صفر تا صد خدمات حمل و نقل

ارائه صفر تا صد خدمات حمل و نقل کالا از دیگر ویژگی های بهترین شرکت حمل و  نقل بین المللی است. همکاری بین شرکت و مشتری از همان ابتدا با عقد یک قرارداد آغاز می شود. در ادامه تمامی امور حمل  و نقل توسط شرکت انجام می شوند. این امور عبارتند از:

  • تحویل و بسته بندی کالا
  • بار زدن کالا
  • اخذ بارنامه
  • هماهنگی با بیمه
  • انجام امور گمرک مبدا و مقصد
  • انتخاب بهترین روش برای حمل محموله
  • ارزیابی هزینه های حمل و نقل
  • هماهنگی پشتیبانی های لازم در هر قسمت

بهترین شرکت ها باید بتوانند صفر تا صد امور را به خوبی انجام داده و انجام هیچ کاری را به مشتری نسپارند.

بیشتر بخوانید: راهنمای ثبت شرکت بین المللی

داشتن نمایندگی های فعال به صورت بین المللی

بهترین شرکت حمل و نقل بین المللیمگر می شود بهترین شرکت حمل و  نقل بین المللی دارای نمایندگی های بین المللی مختلف نباشد؟ شرکت های بین المللی به حمل و نقل کالا به صورت بین المللی در میان کشورهای مختلف می پردازند. برای آنکه مشتریان بتوانند به آسانی به این شرکت ها دسترسی پیدا کند، داشتن نمایندگی های مختلف لازم است.

بنابراین این شرکت ها در کشورهای مختلف دارای نمایندگی بوده و خدمات خود را به تاجران ارائه می دهند. بدون نمایندگی فعال در کشورهای پرمراورده، دسترسی به خدمات بسیار سخت خواهد شد

جمع بندی

در این مطلب از ثبت خوارزمی به معرفی کامل ویژگی های بهترین شرکت حمل و نقل بین المللی و بررسی آن ها پرداختیم. برای نقل و انتقال محموله های خود در میان کشورهای مختلف همواره از خدمات بهترین شرکت های بین المللی بهره ببرید. چرا که این شرکت ها می توانند در بهترین شرایط بار شما را به مقصد برسانند.

در حال ارسال
نظرات کاربر
0 (0 رای)
نوشته‌های پیشین نوشته‌های پیشین
پست جدیدتر پست جدیدتر

پیام بگذارید

مشاوره رایگان