صفر تا صد راه اندازی شرکت خدماتی نظافتی

راه اندازی شرکت خدماتی نظافتی

شرکت خدماتی نظافتی یکی از متداول ترین انواع شرکت هایی است که امروزه بیشتر افراد اقدام به ثبت و راه اندازی آن می کنند. شرکت های نظافتی بخش عمده و مهمی از شرکت های خدماتی را تشکیل می دهند. در واقع بیشتر شرکت های خدماتی از نوع نظافتی هستند. چرا که جامعه همواره به خدمات این شرکت ها نیاز مبرم دارد. اما راه اندازی این شرکت ها چگونه است؟

برای ثبت و تاسیس این شرکت ها باید چه مدارک و شرایطی را داشته باشیم؟ مجوزهای لازم برای راه اندازی شرکت نظافتی کدامند؟ در این مقاله از ثبت خوارزمی می خواهیم به تمامی این سوالات پاسخ دهیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر، فرم مشاوره رایگان سایت را پر کنید.

فرم درخواست مشاوره رایگان

  • این قسمت برای اهداف اعتبارسنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند.

شرکت خدماتی نظافتی چیست؟

شرکت خدماتی نظافتی چیست؟

قبل از آنکه نحوه راه اندازی شرکت های خدماتی نظافتی را توضیح دهیم، بهتر است مقداری این شرکت ها را معرفی کنیم. شرکت خدماتی نظافتی شرکتی است که خدمات مربوط به نظافت و تمیزکاری را ارائه می دهد. این خدمات شامل تمامی منازل مسکونی، مجتمع های تجاری و مسکونی، ویلاها، ادارات دولتی و خصوصی، مراکز آموزشی و درمانی و … می شود. همچنین این شرکت ها به ارائه نظافت کارخانه ها، کارگاه ها، اماکن صنعتی، نمای ساختمان ها و امور نظافت شهری نیز می پردازند.

شرکت خدماتی نظافتی دارای پرسنلی مجرب و آموزش دیده در زمینه نظافت و تمیزکاری می باشد. بنابراین خدمات این شرکت به صورت مستقیم توسط پرسنل و کارکنان آن ارائه می شود.

چه کسی می تواند شرکت خدماتی نظافتی تاسیس کنند؟

شرکت خدماتی نظافتی یک شخصیت حقوقی است که ثبت آن طبق قانون ثبت شرکت ها لازم است. اما آیا محدودیتی در ثبت اینگونه شرکت ها وجود دارد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم خیر. هیچ محدودیتی در ثبت شرکت های خدماتی نظافتی وجود ندارد. به همین دلیل بیشتر افراد تصمیم می گیرند این نوع شرکت را راه اندازی کنند. در واقع محدودیت ها و چالش های این نوع شرکت بسیار کمتر از انواع دیگر شرکت ها می باشد.

بهترین قالب برای ثبت شرکت خدماتی نظافتی

شرکت خدماتی نظافتی را می توان در قالب های مختلفی به ثبت رساند. بنابراین هیچ محدودیتی در این زمینه برای ثبت این نوع شرکت ها وجود ندارد. هفت قالب شرکت های تجاری برای ثبت شرکت در اختیار شما هستند. اما کارشناسان بهترین قالب برای ثبت شرکت خدماتی نظافتی را قالب های سهامی خاص و شرکت با مسئولیت محدود هستند.

مخصوصا قالب مسئولیت محدود برای این نوع شرکت ها بسیار متداول تر و مورد توجه تر است. چرا که تشریفات اداری این نوع قالب ها بسیار کمتر بوده و ثبت شرکت آن ها آسان تر می باشد.

مجوزهای لازم برای تاسیس شرکت خدماتی نظافتی

مجوزهای لازم برای تاسیس شرکت خدماتی نظافتییکی از پرتکرارترین سوالاتی که از کارشناسان حقوقی می پرسند این است که راه اندازی شرکت خدماتی نظافتی چه مجوزهایی لازم دارد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که راه انداز یانی نوع شرکت ها نیازی به هیچ مجوزی ندارد. معمولا شرکت های دیگر که موضوع فعالیت متفاوتی دارند باید از ارگان های ویژه ای مجوز خود را دریافت کنند.

در واقع ثبت این نوع شرکت ها حتما با ارائه مجوز صورت می گیرد. اما شرکت خدماتی نظافتی به اخذ هیچ مجوزی نیاز ندارد. به همین دلیل در مدت زمان بسیار کمی می توان نسبت به ثبت شرکت و راه اندازی آن اقدام کرد.

ارسال درخواست ثبت جهت راه اندازی شرکت خدماتی نظافتی

یکی از مهم ترین مراحل راه اندازی شرکت خدماتی نظافتی، ارسال فرم درخواست ثبت در سامانه ثبت شرکت ها است. اولین و مهم ترین قدم برای ثبت شرکت این است که فرم درخواست خود را به اداره ثبت شرکت ها ارسال نمایید. این فرم شامل اطلاعات مهمی در مورد صاحبان شرکت و خود شرکت است.

انتخاب موضوع فعالیت شرکت، انتخاب نام و محل فعالیت شرکت از طریق این فرم صورت می گیرد. بعد از تکمیل اطلاعات فرم، باید تصویر مدارک خواسته شده را بارگذاری نمایید. سپس هزینه ارسال درخواست ثبت شرکت را پرداخت کرده و درخواست ثبت می شود. سایر فرایند ثبت شرکت به صورت حضوری انجام خواهند شد.

مدارک لازم برای تاسیس شرکت خدماتی نظافتی

مدارک لازم برای تاسیس شرکت خدماتی نظافتیبرای راه اندازی شرکت خدماتی نظافتی به ارائه برخی مدارک به اداره ثبت شرکت ها نیاز خواهید داشت. بدون این مدارک امکان ثبت شرکت و راه اندازی آن به صورت قانونی وجود نخواهد داشت. مهم ترین مدارک لازم برای ثبت شرکت خدماتی نظافتی به صورت زیر هستند:

  • کپی مدارک شناسایی اعضای اصلی شرکت شامل شناسنامه و کارت ملی
  • تنظیم اقرارنامه امضای آن توسط همه اعضای شرکت
  • ارائه 5 نام سه سیلابی برای شرکت به ترتیب اولویت
  • ارائه دو نسخه اقرارنامه، اساسنامه و تقاضانامه و امضای تمامی برگه های آن توسط اعضای شرکت
  • اطلاعات مربوط به محل اقامت شخصیت حقوقی همانند آدرس، شماره تلفن، آدرس الکترونیک
  • صورتجلسه مجمع عمومی شرکت که همه سهامداران آن را امضاء کرده باشند.
  • صورتجلسه مجمع عمومی هیئت مدیره
  • فیش واریزی مربوط به پرداخت سرمایه اولیه متعهد شده و هزینه حق الثبت

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد مدارک لازم برای ثبت شرکت خدماتی نظافتی حتما با مشاوران حقوقی ثبت خوارزمی در تماس باشید.

شرایط مهم برای راه اندازی شرکت خدماتی نظافتی

شرایط راه اندازی شرکت خدماتی نظافتی بستگی به قالبی دارد که برای شرکت انتخاب کرده اید. چرا که ثبت شرکت در هر قالبی با شرایط متفاوتی انجام می شود. مهم ترین شرایط تاسیس این نوع شرکت به شرح زیر هستند.

  • ثبت این نوع شرکت نیازی به مدرک تحصیلی یا مجوز خاصی ندارد.
  • شرکای اصلی شرکت حداقل باید 18 سال تمام را داشتن باشند.
  • عدم سوء پیشینه کیفری
  • حضور حداقل دو شریک برای شرکت با مسئولیت محدود و سه شریک برای شرکت سهامی خاص
  • حداقل سرمایه اولیه برای ثبت این نوع شرکت ها یک میلیون ریال است.
  • ارائه تعهد نامه جهت تامین کامل سرمایه اولیه مورد نیاز برای شرکت
  • کارت پایان خدمت یا معافیت از خدمت برای آقایان

مراحل تاسیس شرکت خدماتی نظافتی

جهت تاسیس شرکت خدماتی نظافتی ابتدا باید محل اقامت مناسب برای شخصیت حقوقی در نظر بگیرید. این محل اقامت می تواند در قالب یک دفتر کار ساده باشد. سپس باید مدارک مربوط به ثبت شرکت همچون اساسنامه، صورتجلسه، اقرارنامه، تقاضانامه، شرکتنامه و … را آماده کنید. مرحله بعدی شامل ارسال فرم درخواست ثبت شرکت از طریق سامانه اداره ثبت شرکت ها است.

بعد از ارسال فرم و پرداخت هزینه ها، باید منتظر تایید درخواستتان از سوی این اداره بمانید. بعد از تایید درخواست، مدارکتان را باید به صورت فیزیکی و با پست به محل مورد ذکر ارسال نمایید. پس از ارسال مدارک و تایید فیزیکی آن ها نوبت به تکمیل پرونده ثبت شرکت و درج آگهی های نوبت اول و نوبت دوم روزنامه رسمی می رسد. پس از این امور، شرکت به صورت رسمی ثبت خواهد شد.

هزینه راه اندازی شرکت خدماتی نظافتی چقدر است؟

هزینه راه اندازی شرکت خدماتی نظافتی چقدر است؟خوشبختانه راه اندازی شرکت خدماتی نظافتی به هزینه و سرمایه اولیه چندانی نیاز ندارد. به همین دلیل بیشتر متقاضیان می توانند نسبت به ثبت این نوع شرکت اقدام کنند. تعرفه و هزینه های ثبت شرکت بستگی به موضوع فعالیت شرکت و نوع قالب انتخابی برای ثبت شرکت دارد.

این هزینه ها شامل هزینه تهیه مدارک، حق الثبت، هزینه چاپ آگهی نوبت اول و نوبت دوم و حق الوکاله است. جهت کسب اطلاعات جدید در مورد هزینه ثبت شرکت حتما با کارشناسان ثبت خوارزمی در ارتباط باشید. کارشناسان می توانند ثبت شرکت ارزان را با کمترین قیمت برای شما انجام دهند.

تاسیس شرکت خدمات نظافتی با موسسه ثبت خوارزمی

اگر قصد راه اندازی شرکت خدماتی نظافتی را دارید، حتما با موسسه ثبت خوارزمی در ارتباط باشید. این موسسه می تواند در صفر تا صد امور ثبت و تاسیس شما را راهنمایی کرده و به تمامی سوالات شما پاسخ دهد. ثبت شرکت سریع و ارزان در کوتاه ترین زمان ممکن توسط کارشناسان حقوقی ثبت خوارزمی صورت می گیرد. اگر دانش حقوقی بالایی برای انجام امور اداری مربوط به ثبت و تاسیس را ندارید، حتما این کار را به کارشناسان خبره و مجرب در این زمینه بسپارید.

جمع بندی

در این مقاله از ثبت خوارزمی به نحوه راه اندازی شرکت خدماتی نظافتی و مدارک و شرایط لازم برای ثبت آن پرداختیم. همچنین لزوم ثبت این شرکت ها و بهترین قالب برای ثبت آن را معرفی کردیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر، فرم مشاوره سایت را پر کنید.

نوشته‌های پیشین نوشته‌های پیشین
پست جدیدتر پست جدیدتر

پیام بگذارید

مشاوره رایگان