راهنمای ثبت شرکت سریع و ارزان

ثبت شرکت سریع و ارزان

بسیاری از متقاضیانی که قصد تأسیس شرکت دارند، دوست دارند شرکت خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و به صورت ارزان ثبت کنند. ثبت شرکت سریع و ارزان به متقاضیان کمک می‌کند تا در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کرده و به سرعت وارد دنیای تجارت شوند.

متأسفانه ثبت کردن شرکت از آن اموری است که نیاز به دانش حقوقی بالایی دارد. زیرا هر فردی با هر سطحی از اطلاعات حقوقی نمی‌تواند فرایند اداری و پیچیده این کار را انجام دهد. به همین دلیل مؤسسه‌های حقوقی تشکیل شده‌اند تا این روند اداری را تسریع و ارزان‌تر کنند.

در این مقاله از سایت ثبت خوارزمی به نحوه ثبت شرکت سریع و ارزان و خدمات مؤسسه ثبت خوارزمی در این خصوص می‌پردازیم. جهت دریافت مشاوره برای ثبت کردن شرکت فرم مشاوره زیر را پر کنید. کارشناسان در اسرع وقت با شماره تلفن شما تماس گرفته و اطلاعات لازم را ارائه می‌دهند.

فرم درخواست مشاوره رایگان

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

ثبت شرکت سریع و ارزان چیست؟

 ثبت شرکت سریع و ارزانثبت شرکت سریع و ارزان بدین معنی است که فرایند‌های قانونی و اداری ثبت کردن شرکت در مدت زمان کم با هزینه کم انجام شود. طبق قانون تجارت، کلیه شرکت‌های تجاری و غیرتجاری باید به صورت رسمی در اداره ثبت شرکت‌ها به ثبت برسند. شرکت‌هایی که به صورت رسمی در این اداره به ثبت نرسیده‌اند، اجازه کار و فعالیت نخواهند داشت.

همچنین این شرکت‌ها از هیچکدام از تسهیلات دولتی و بانکی بهره‌مند نخواهند شد. لزوم ثبت شرکت‌ها بدین دلیل است که ارگان‌های ذیربط از این طریق می‌توانند بر فرایند تشکیل شرکت‌ها نظارت داشته باشند. زیرا در طی ثبت شرکت تمامی اطلاعات آن توسط اداره ثبت شرکت‌ها، دریافت خواهد شد.

چرا باید شرکت خود را به ثبت برسانیم؟

شاید شما نیز این سؤال را داشته باشید که اصلاً چرا باید شرکت خود را به ثبت برسانیم؟ لزوم ثبت کردن شرکت به صورت قانونی چیست؟ در این بخش می‌خواهیم مهم‌ترین مزایای ثبت شرکت را معرفی کنیم تا بیشتر با لزوم این کار آشنا شوید.

  • بدون ثبت کردن شرکت امکان فعالیت قانونی و رسمی وجود ندارد. در نتیجه تمامی فعالیت‌ها در صورت عدم ثبت، غیرقانونی خواهند بود.
  • شرکت در مناقصات و مزایده‌های مختلف و اخذ پروژه‌های بزرگ و سودده بدون ثبت شرکت امکان‌پذیر نخواهد بود.
  • با ثبت رسمی و قانونی شرکت، قانون می‌تواند از تمامی ارکان‌های شرکت به صورت کامل حمایت کند.
  • افزایش اعتبار شرکت و عقد قرارداد‌های مهم تجاری تنها از طریق ثبت رسمی آن ممکن است. بدون ثبت رسمی امکان بستن قرارداد وجود ندارد.

چگونه شرکت خود را سریع و ارزان ثبت کنیم؟

برای آن که بتوانید ثبت شرکت سریع و ارزان انجام دهید، باید دانش حقوقی بالایی داشته باشید. زیرا مرحله به مرحله این فرایند بسیار مهم است. از تهیه مدارک گرفته تا انجام کار‌های مربوط به سامانه ثبت شرکت همگی به دانش بالایی نیاز دارند.

بنابراین اگر دانش حقوقی بالایی ندارید توصیه می‌کنیم که بی‌گدار به آن نزنید. زیرا این گونه تنها وقت، انرژی و سرمایه خود را هدر می‌دهید. متأسفانه برخی از افراد بدون آن که اطلاع خاصی از فرایند ثبت شرکت داشته باشند. نسبت به انجام این کار اقدام می‌کنند.

استفاده از خدمات افرادی که در این زمینه حرفه‌ای هستند، بهترین راه برای ثبت شرکت در کوتاه مدت با هزینه کم است. مشاوران حقوقی که سالهاست در این زمینه فعالیت دارند می‌توانند قدم به قدم شما را راهنمایی کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر فرم مشاوره رایگان سایت را پر کنید.

مدارک لازم برای ثبت شرکت در کوتاه مدت

مدارک لازم برای ثبت شرکت در کوتاه مدتبرای ثبت شرکت سریع و ارزان نیاز به تهیه و جمع‌آوری برخی مدارک خاص دارید. دقت کنید مدارک مورد نیاز جهت ثبت کردن شرکت بستگی به قالب شرکت و نوع فعالیت آن دارند. بنابراین نمی‌توان گفت اسناد لازم برای ثبت همه شرکت‌ها یکسان است. اما در این بخش می‌خواهیم به صورت کلی به مهم‌ترین مدارک مورد نیاز جهت ثبت کردن شرکت بپردازیم.

  • اساسنامه، تقاضانامه یا شرکتنامه شرکت
  • مدارک هویتی مربوط به تمامی سهامداران و شرکای اصلی
  • گواهی عدم سوء پیشینه کیفری سهامداران و شرکای اصلی
  • ارائه وکالتنامه رسمی در صورت داشتن وکیل
  • ارائه اصل پاسپورت و ترجمه رسمی آن در صورت خارجی بودن یکی از شرکا
  • ارائه مجوز‌های مربوطه از ارگان‌های ذیربط در صورت نیاز
  • ارائه اصل سند مالکیت یا اجاره نامه مربوط به محل اقامت شرکت

ثبت شرکت سریع و ارزان با مؤسسه خوارزمی

با مؤسسه خوارزمی می‌توانید شرکت خود را سریع و ارزان به ثبت برسانید. مؤسسه خوارزمی دارای حرفه‌ای‌ترین و مجرب‌ترین مشاوران و کارشناسان حوزه ثبت انواع شرکت است. این کارشناسان می‌توانند شما را قدم به قدم در تمامی مراحل ثبت شرکت یاری دهند.

همچنین می‌توانید تمامی سؤالات حقوقی خود را از کارشناسان پرسیده و دقیق‌ترین پاسخ را دریافت نمایید. جهت دریافت مشاوره ثبت شرکت تنها کافیست با شماره تلفن‌های موجود در سایت تماس حاصل نمایید. مشاوران حقوقی همیشه آماده پاسخگویی به شما متقاضیان عزیز هستند.

کوتاه کردن مدت زمان ثبت شرکت

یکی از بهترین مزایای استفاده از خدمات مؤسسه ثبت خوارزمی، کوتاه کردن مدت زمان ثبت شرکت است. برخی از متقاضیان همواره این ترس را دارند که نتوانند در مدت زمان معین شده شرکت خود را ثبت کنند. زیرا تجربه نشان داده که انجام این فرایند بدون دانش حقوقی ممکن است ماه‌ها طول بکشد.

درنتیجه این امر متقاضیان را از ثبت کردن شرکت دلسرد خواهد کرد. اما دیگر نیازی به نگرانی نیست. زیرا کارشناسان ثبت خوارزمی می‌توانند در مدت زمان کمتر از یک ماه تمامی امور مربوط به ثبت شرکت شما را انجام دهند.

صرفه‌جویی در هزینه‌های ثبت و تأسیس

هزینه‌های ثبت شرکت گاه می‌توانند سر به فلک بکشند. این امر برنامه‌ریزی مالی متقاضیان را به هم‌زده و موجب هدر رفتن سرمایه آنان می‌شود. اصلی‌ترین دلیل افزایش هزینه ثبت شرکت، طولانی شدن روند این پروسه است. زمانی که مدت زمان انجام امور قانونی طولانی شود، باید هزینه بیشتری برای انجام آن‌ها بپردازید.

همچنین تهیه اشتباه مدارک و تهیه مجدد آن‌ها خود هزینه زیادی را می‌طلبد. خوشبختانه با مؤسسه خوارزمی می‌توانید هزینه‌های ثبت شرکت خود را به حداقل میزان لازم برسانید. درنتیجه دیگر نیازی نیست بابت نامنظم شدن برنامه مالی خود نگران باشید.

دریافت مجوز‌های لازم در کنار ثبت رسمی

کمک کردن به شما در تهیه مدارک و آماده‌سازی آن‌ها یکی از خدمات ارزنده مؤسسه ثبت خوارزمی است. بسیاری از متقاضیان در تهیه اساسنامه و مدارک مهم شرکت همانند مجوز‌های لازم برای ثبت با مشکل مواجه می‌شوند.

اگر نمی‌دانید باید از کجا و چگونه مجوز‌های مربوطه را دریافت کنید اصلاً نگران نباشید. زیرا کارشناسان ثبت خوارزمی اطلاعاتی جامع و مفید در مورد این مجوز‌ها و نحوه دریافت آن‌ها در اختیارتان قرار می‌دهند.

آیا ثبت شرکت سریع و ارزان توسط خودمان ممکن است؟

اگر جزء افرادی هستید که دانش حقوقی بالایی دارید، می‌توان گفت قادر به ثبت شرکت سریع و ارزان خواهید بود. اما اگر هیچ اطلاعات دقیق و کاملی در این مورد ندارید، بهتر است دست نگه دارید. زیرا شما قادر به ثبت کردن شرکتتان و انجام روند قانونی مربوط به آن نخواهید بود.

توصیه ما این است قبل از انجام هر اقدامی اول با کارشناسان ثبت خوارزمی تماس بگیرید. با دریافت مشاوره حقوقی می‌توانید دانش حقوقی خود را بالا برده و خودتان تمامی امور اداری مربوط به ثبت را انجام دهید. جهت کسب مشاوره حقوقی، فرم مشاوره سایت را پر کنید تا کارشناسان با شما تماس گیرند.

جمع‌بندی

در این مقاله از ثبت خوارزمی به صورت کامل به نحوه ثبت شرکت سریع و ارزان و مزایای این کار پرداختیم. همچنین لزوم ثبت کردن انواع شرکت‌ها را توضیح دادیم. بهترین روش ثبت کردن شرکت، استفاده از خدمات حقوقی مفید و جامع مؤسسه‌های حرفه‌ای است.

در حال ارسال
نظرات کاربر
0 (0 رای)
نوشته‌های پیشین نوشته‌های پیشین
پست جدیدتر پست جدیدتر

پیام بگذارید

مشاوره رایگان