نمونه گواهینامه تأیید صلاحیت شرکت‌های خدماتی

نمونه گواهینامه تأیید صلاحیت شرکت‌های خدماتی

گواهینامه تأیید صلاحیت شرکت‌های خدماتی، گواهی است که توسط وزارت کار به شرکت‌های خدماتی ارائه می‌شود. امروزه شرکت‌های پیمانکاری و خدماتی زیادی در کشور وجود دارند که مشغول به فعالیت هستند. اما آیا توانایی تمام این شرکت‌ها جهت انجام موضوع فعالیت‌هایشان یکسان است؟ آیا سطح کیفی عملکرد تمامی شرکت‌های خدماتی یکسان می‌باشد؟ مسلماً خیر. بر همین اساس وزارت کار تصمیم گرفته است تنها به شرکت‌هایی که دارای سطح کیفی مشخصی هستند، تأیید صلاحیت دهد.

در این مقاله از سایت ثبت خوارزمی می‌خواهیم یک نمونه از این گواهینامه و باید و نباید‌های آن پیرامون آن را بررسی کنیم. در صورت داشتن هرگونه سؤالی می‌توانید فرم مشاوره رایگان سایت را پر کنید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس گیرند.

فرم درخواست مشاوره رایگان

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

گواهینامه تأیید صلاحیت شرکت‌های خدماتی چیست؟

گواهینامه تأیید صلاحیت شرکت‌های خدماتی چیست؟گواهینامه تأیید صلاحیت شرکت‌های خدماتی، گواهی است که میزان توانایی شرکت را در انجام موضوع فعالیت‌هایش نشان می‌دهد. شرکت‌های خدماتی همان طور که از نامشان پیداست در حوزه‌های مختلفی مشغول به خدمت‌رسانی هستند.

حال میزان توانایی هر شرکتی در انجام موضوع فعالیت‌ها و سطح کیفیت خدمات با هم فرق می‌کند. بنابراین نمی‌توان گفت که عملکرد همه شرکت‌های خدماتی به یک صورت است. گواهینامه تأیید صلاحیت توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به شرکت‌های خدماتی داده می‌شود. در واقع این گواهی حکم گواهی رتبه‌بندی برای شرکت‌های پیمانکاری را دارد.

اهمیت اخذ گواهی صلاحیت شرکت خدماتی

با استفاده از گواهینامه تأیید صلاحیت شرکت‌های خدماتی می‌توانند در انواع پروژه‌های سودده دولتی شرکت کرده و قرارداد‌های مهمی عقد کنند. در واقع شرکت در مناقصات دولتی تنها از طریق دریافت این گواهی امکان‌پذیر است.

تأیید صلاحیت اعتبار شرکت‌های خدماتی را بالا می‌برد. زیرا این گواهی نشان دهنده توانایی بالای شرکت در ارائه خدمات مختلف است. با استفاده از اخذ این گواهی می‌توان درآمد شرکت‌های خدماتی را بالا برد. زیرا با وجود گواهی شرکت‌ها می‌توانند به راحتی در تمامی پروژه‌های بزرگ سهیم شوند.

اگر می‌خواهید توانایی‌ها و قابلیت‌های شرکت خدماتی خود را ثابت کنید، اخذ گواهی تأیید صلاحیت بهترین روش است.

در گواهینامه تأیید صلاحیت چه اطلاعاتی درج می‌شود؟

در گواهینامه تأیید صلاحیت شرکت‌های خدماتی اطلاعات مهمی در مورد دارنده گواهی ثبت می‌شود. با استفاده از این گواهی می‌توان به اطلاعات مهمی از شرکت دست یافت. مهم‌ترین اطلاعات درج شده در گواهینامه تأیید صلاحیت به صورت زیر هستند.

  • شماره گواهینامه
  • تاریخ صدور گواهینامه
  • نام شرکت
  • شماره ثبت شرکت
  • تاریخ ثبت شرکت
  • نام و نام خانوادگی مدیرعامل
  • کد ملی مدیرعامل
  • شناسه ملی شرکت
  • کد پستی شرکت
  • نشانی و آدرس کامل شرکت
  • تلفن ثابت و تلفن همراه
  • دورنگار و پست الکترونیکی
  • موضوع فعالیت شرکت

جهت اخذ گواهی تأیید صلاحیت در مدت زمان کم می‌توانید با شماره تلفن‌های موجود در سایت ثبت خوارزمی تماس بگیرید. کارشناسان حقوقی می‌توانند شما را جهت اخذ سریع این گواهی راهنمایی کنند.

اخذ گواهی تأیید صلاحیت خدماتی چقدر طول می‌کشد؟

اخذ گواهی تأیید صلاحیت خدماتی چقدر طول می‌کشد؟اخذ گواهینامه تأیید صلاحیت حداقل یک ماه الی ۴۰ روز طول خواهد کشید. البته این مدت زمان می‌تواند بسیار طولانی‌تر نیز شود. مدت زمان اخذ گواهی به میزان کامل بودن فرم تقاضای شما بستگی دارد.

در صورتی که اطلاعات وارد شده توسط متقاضی در سامانه جامع روابط کار ناقص باشد، انجمن تقاضای تکمیل اطلاعات می‌کند. روند تصحیح اطلاعات ممکن است سه روز الی یک هفته روند بازرسی پرونده را به عقب بیندازد. بنابراین کامل بودن و بی‌نقص بودن مدارک در کوتاه کردن مدت زمان اخذ این گواهی بسیار تأثیر دارد. اگر می‌خواهید در مدت زمان کمی این گواهی را اخذ کنید، باید فرم تقاضای خود را به صورت کامل و بدون هیچ مشکلی ارسال نمایید تا پرونده شما سریعاً تأیید شود.

سامانه دریافت گواهینامه صلاحیت خدماتی کدام است؟

سامانه دریافت گواهینامه تأیید صلاحیت شرکت‌های خدماتی، سامانه جامع روابط کار است. این سامانه به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تعلق دارد. خوشبختانه امروزه بسیاری از امور اداری در بستر الکترونیکی انجام می‌شوند.

این وزارت نیز در راستای الکترونیکی کردن امور اداری و حقوقی، سامانه جامع روابط کار به آدرس https://prkar. mcls.gov.ir/Login را معرفی می‌کند. از طریق مراجعه حضوری به پیشخوان دولت و یا از طریق این سامانه می‌توانید احراز هویت شرکت و پرسنل را انجام دهید.

البته فراموش نشود که تمامی این امور به صورت غیرحضوری نیز قابل انجام هستند. بنابراین بهتر است از طریق همان سامانه جهت اخذ گواهینامه تأیید صلاحیت اقدام کنید.

گواهینامه تأیید صلاحیت خدماتی چقدر اعتبار دارد؟

جالب است بدانید گواهینامه تأیید صلاحیت شرکت‌های خدماتی تنها دو سال اعتبار دارد. متقاضیان سه ماه قبل از انقضای گواهی باید نسبت به تمدید آن اقدام نمایند. بنابراین بسیار مهم است که شرکت در موعد مقرر گواهی خود را تمدید کنند.

گواهی‌هایی که از مدت انقضای آن‌ها گذشته باشد، فاقد اعتبار کافی خواهند بود. در نتیجه این شرکت‌ها با گواهی تاریخ گذشته نمی‌توانند در مناقصات دولتی شرکت کنند. به دلیل طولانی بودن روند اخذ و تمدید گواهی بهتر است سه مال قبل از اتمام انقضای آن جهت تمدید اقدام نمایید.

چگونه باید گواهی تأیید صلاحیت را دریافت کنیم؟

جهت دریافت گواهینامه تأیید صلاحیت شرکت‌های خدماتی ابتدا باید احراز هویت شرکت و تمامی پرسنل آن انجام شود. این احراز هویت از طریق دفتر پیشخوان دولت و سامانه جامع روابط کار امکان‌پذیر خواهد بود.

پس از احراز هویت، نام کاربری و گذرواژه به شرکت اختصاص داده می‌شود. از طریق این نام کاربری و گذرواژه می‌توانید به کارتابل شرکت دسترسی پیدا کرده و اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید. همچنین لازم است مدارک خواسته شده را در سامانه به دقت بارگذاری کنید.

بعد از اتمام این اقدامات هزینه‌های لازم را پرداخت کرده و تقاضای خود را ارسال نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید مقاله دستورالعمل اخذ گواهینامه صلاحیت خدماتی را مطالعه نمایید.

آیا امکان استعلام گواهینامه صلاحیت خدماتی وجود دارد؟

بله. از طریق سامانه جامع روابط کار می‌توانید گواهی تأیید صلاحیت شرکت خدماتی را استعلام بگیرید. استعلام تأیید صلاحیت شرکت‌های خدماتی به ما کمک می‌کند که بدانیم آیا شرکتی دارای این گواهینامه است یا خیر. برای اینکار ابتدا وارد سامانه شده و در سمت راست بر روی استعلام گواهینامه کلیک کنید.

در این صفحه گزینه آبی رنگ استعلام را انتخاب کرده و شماره گواهینامه را وارد نمایید. دقت کنید وارد کردن شماره گواهینامه جهت اطلاع یافتن از صحت و سقم آن ضروری است. اگر شماره گواهینامه درست باشد، اطلاعات شرکت نظیر نام شرکت، ‌شناسه ملی، استان و تاریخ درخواست به نمایش در می‌آید.

هزینه اخذ گواهینامه تأیید صلاحیت شرکت‌های خدماتی چقدر است؟

هزینه اخذ گواهینامه تأیید صلاحیت شرکت‌های خدماتی چقدر است؟هزینه اخذ گواهینامه تأیید صلاحیت شرکت‌های خدماتی توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تعیین می‌شود. بنابراین نمی‌توان هزینه ثابتی برای تمامی شرکت‌های خدماتی در نظر گرفت.

دقت کنید پرداخت این هزینه به صورت الکترونیکی در سامانه جامع روابط کار ضروری است. بدون پرداخت این هزینه، پرونده جهت بررسی به انجمن مورد نظر ارسال نخواهد شد. بنابراین سعی کنید حتماً هزینه را به صورت کامل پرداخت نمایید.

نمونه گواهی تأیید صلاحیت شرکت خدماتی

*نمونه گواهی‌ها به صورت تصویر درج شوند.

دریافت فوری تأیید صلاحیت خدماتی با مؤسسه ثبت خوارزمی

اگر می‌خواهید گواهینامه تأیید صلاحیت خدماتی را در مدت زمان بسیار کمی دریافت کنید، به راهنمایی جامع و کاملی نیاز دارید. کارشناسان حقوقی ثبت خوارزمی می‌توانند شما را در فراهم آوردن مدارک و کامل نمودن دقیق اطلاعات خواسته شده در فرم یاری دهند. در نتیجه درخواست شما بی‌نقص بوده و مدت زمان زیادی طول نمی‌کشد تا بتوانید گواهی صلاحیت خدماتی را اخذ کنید.

جمع‌بندی

در این مقاله از سایت ثبت خوارزمی چند نمونه از گواهینامه تأیید صلاحیت شرکت‌های خدماتی را به شما معرفی کردیم. همچنین اطلاعات درج شده در این گواهینامه و چگونگی اخذ و تمدید آن را نیز توضیح دادیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر فرم مشاوره رایگان سایت را پر کنید تا کارشناسان بهتر شما را راهنمایی کنند.

در حال ارسال
نظرات کاربر
0 (0 رای)
نوشته‌های پیشین نوشته‌های پیشین
پست جدیدتر پست جدیدتر

پیام بگذارید

مشاوره رایگان