ثبت شرکت مهندسی برق

ثبت شرکت مهندسی برق
ثبت شرکت مهندسی برق
ثبت شرکت مهندسی برق

 

مراحل ثبت شرکت مهندسی برق و شرایط آن چگونه است؟

برای ثبت شرکت مهندسی برق دانستن شرایط و مدارک لازم بسیار مهم است. برای ثبت شرکت مهندسی برق داشتن حداقل سرمایه ضروری است. مراحل ثبت شرکت به صورت اینترنتی است. برای ثبت شرکت برق باید به صورت الکترونیکی اقدام نمایید و مراحل ثبت شرکت را طی نمایید. تکمیل مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت الزامی است و باید به اداره ی ثبت شرکت ها ارسال نمایید. وارد کردن مشخصات شخصی، سرمایه شرکت، نام شرکا و… الزامی است.

شرایط ثبت شرکت مهندسی برق

این روزها شروع کسب و کار جدید مستلزم داشتن اطلاعاتی در رابطه با امکان پیشرفت در زمینه ی کسب و کار و حمایت هایی که برای حوزه ی کسب و کار مد نظر شما وجود دارد ،می تواند بسیار یاری کننده باشد. اگر تصمیم خود را برای شروع کسب و کار در زمینه ی برق گرفته اید و می خواهید شرکت ثبت کنید و شرایط ثبت شرکت برق را نمی دانید، تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

برای ثبت شرکت مهندسی برق در قدم اول یافتن شریک کاری است. اگر این قدم را پشت سر گذاشته اید می توانید از طریق سایت ثبت شرکت، اقدام نمایید. وارد سایت شوید و تمام اطلاعات خواسته شده از جمله: انتخاب نام مناسب برای شرکت، مدت و زمان فعالیت شرکت، سرمایه برای ثبت شرکت پیمانکاری برق، نام و مشخصات خود و شرکا، مشخص کردن سمت و سهام افراد را وارد نمایید. سپس متن تقاضانامه ی خود را در قسمت مربوطه وارد کرده و وارد قسمت بعدی شوید. در قسمت بعدی با انتخاب دریافت متن اساسنامه، فرم ارسال شده را پر کرده و قوانین آن را به دقت مطالعه کنید. در مرحله ی بعدی متن شرکت نامه را دریافت کرده و تکمیل نمایید.

مدارک و شرایط ثبت شرکت مهندسی برق صنعتی

برای ثبت شرکت مهندسی برق بعد از طی کردن مراحل ثبت شرکت به صورت اینترنتی باید مدارک لازم را به اداره ی ثبت شرکت ارسال نمایید. این مدارک در زیر آورده شده است:

  • دو نسخه شرکت‌نامه تکمیل‌شده
  • دو نسخه تقاضانامه تکمیل‌شده
  • دو نسخه اساسنامه تکمیل‌شده
  • اصل مجوز فعاليت از مراجع ذی‌ربط در مواردی که ثبت موضوع نياز به مجوز داشته باشد
  • تصوير برابر با اصل مدارک احراز هويت کليه شرکا و مديران و هیئت نظارت
  • اصل گواهي عدم سوءپيشينه جهت اعضاء هیئت مديره و مديرعامل
  • دو نسخه صورت‌جلسه مجمع عمومی مؤسسین
  • اصل وکالت‌نامه وکيل دادگستری در صورتی که ثبت شرکت توسط وکيل صورت پذيرد
  • ارائه اقرارنامه مدیران و بازرسان

در صورت تکمیل مدارک آن ها را پست کنید و از طریق سامانه ی ثبت شرکت رد و یا قبول شدن ثبت شرکت خود را پیگیری نمایید.

در حال ارسال
نظرات کاربر
0 (0 رای)
نوشته‌های پیشین نوشته‌های پیشین
پست جدیدتر پست جدیدتر

پیام بگذارید

مشاوره رایگان